Mini-booths: aquests espais estan tots atorgats i les empreses catalanes que estiguin en aquest cas s'han de posar en contacte amb Carme Puig abans de fer el contracte paraigua.
Zona de taules individualitzades: és la nova modalitat que es va introduir en la passada edició que consisteix en atorgar a les empreses una taula pròpia per tal que puguin gestionar les reunions i l'espai a la seva mida. El preu és de 400 €+ IVA (464 €) Aquesta modalitat es gestiona a través de FAPAE i degut a la creixent demanda, les empreses interessades hauran d'omplir el formulari de sol·licitud adjunt i fer-lo arribar directament a Lucía Turnés amb còpia a Carme Puig. El pagament s'ha de fer mitjançant transferència bancària al compte que la Carme o la Lucía us indiquin. El número de taules en aquesta zona és limitat. Les peticions s'atendran per rigorós ordre d'arribada i en tot cas abans del 30 de juliol.
Zona comú: més endavant estarà disponible la graella per a la reserva de taules segons les vostres reunions.
ESTIGUES AL DIA
Registra't al butlletí i les alertes per estar informat de les nostres activitats.