Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.
Participa a IDFA 2022
IDFA és un dels principals festivals de documental i compta amb un espai professional de referència en l'àmbit internacional, amb xerrades, espais de networking, pitchings, i trobades amb diferents agents del sector, que es reuneixen cada any a Amsterdam. 
 
Catalan Films disposa d’un 10% de descompte per a l’acreditació de Festival, i un 30% per al Networking Pass. A més, comptem amb una petita quota d’acreditacions de Forum i alguns passis de dia. A causa de la limitació d’espai, cal tenir en compte que al Forum només pot accedir-hi un representant per empresa, i que la participació està subjecta a prèvia aprovació per part de l’equip del mercat. 
 
Per tal de poder disposar d'aquestes acreditacions amb el codi de descompte, envieu-nos un correu a atodob@gencat.cat, abans del 22 de setembre, indicant el nom de la vostra empresa, de les persones assistents al mercat i quin tipus d’acreditació us interessa. En cas que us interessi un passi de dia per al Forum, indiqueu-nos la data d’assistència. 
 
Si algú ja s'ha acreditat directament a través del mercat, si us plau, feu-nos-ho saber també al mateix correu. 
 
La data límit per a acreditar-se a través del mercat és el dia 1 d’octubre. 
 
Tipus d’acreditacions
 
IDFA FORUM & DOCLAB FORUM & PRODUCERS CONNECTION PASS
A causa de l’alta demanda d’accés al Forum, aquesta acreditació està limitada a una persona per productora i amb quotes per territoris. Les acreditacions per al Producers Connection han de passar per un procés previ de selecció. Podeu consultar els requisits aquí
 
Consulteu també la informació sobre qui pot assistir a IDFA Forum? i qui pot assistir a IDFA DocLab Forum? per comprovar si compliu els requisits per participar-hi. 
 
Aquest passi dona accés a:
  • IDFA Forum, el mercat de la coproducció i cofinançament de documentals internacionals
  • IDFA DocLab Forum, el mercat de coproducció i cofinançament de projectes immersius i interactius internacionals
  • Els dinars de networking durant els dies del Forum
  • Tots els drets i serveis associats al passi del Festival
Dates clau:
  • IDFA Forum: 12- 16 de novembre
  • DocLab Forum: 14-16 de novembre
NETWORKING PASS
 
Aquest passi dona accés a: 
  • Accés gratuït a l’IDFA DocLab Exhibition
  • Accés als passis d’Indústria (entrada per ordre d’arribada)
  • Accés a l’Industry Program i als serveis de l’Industry Office
  • Entrada diària als “Guests Meet Guests"
  • Accés a la Talks Library, un espai online on es pengen algunes de les xerrades del Festival
  • Accés a la Guest List amb els contactes de tots els acreditats
 
FESTIVAL PASS
Podeu consultar a què dona accés l’acreditació aquí
 
Altres acreditacions professionals
 
IDFA disposa d’altres tipus d’acreditacions, pots revisar les diferents opcions en el següent enllaç: 
Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya
El nostre lloc web utilitza cookies per oferir-vos un servei millor.AcceptarMés informació