Des de Catalan Films organitzem un enviament de films per a tots aquells que esteu interessats en participar amb alguna de les vostres produccions al Sheffield DocFest 2022.
Requisits
El festival accepta llargmetratges, migmetratges i curtmetratges de documental.
El festival requereix UK premiere (algunes seccions i premis demanen premiere mundial o internacional).
El festival té una secció dedicada a l'art digital, moving-image, VR, XR: Alternate realities. Podeu consultar les bases de participació d'aquest programa aquí
Catalan films ha arribat a un acord amb l'organització i disposa d'un 25% de descompte en la inscripció de les produccions que compleixin els requisits.
Preus sense descomptefins a l'11 de febrer: llargmetratges i migmetratges, 35 £+VAT, i curtmetratges i Alternate Realities, 25 £+VAT.
Preus sense descomptefins al 4 de març: llargmetratges i migmetratges, 45 £+VAT, i curtmetratges i Alternate Realities, 30 £+VAT
Si esteu interessats en obtenir un codi de descompte, si us plau, escriviu un correu a p.bonet@gencat.cat indicant títol, director/a, productora, any de producció i premiere status abans del 19 de gener.
IMPORTANT: La data límit del festival és el 4 de març. Aquells que preferiu fer la inscripció més endavant, informeu-nos igualment abans del 19 de gener, per tal de poder accedir a un codi.
ESTIGUES AL DIA
Registra't al butlletí i les alertes per estar informat de les nostres activitats.