Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.
Work in Progress Les Arcs 2024

Tens un projecte de llargmetratge en postproducció? El Work in Progress de Les Arcs és una presentació de projectes europeus en postproducció que estiguin buscant finançament, agents de vendes, distribució o fons complementaris. 

Se seleccionaran 12 projectes. Els equips presentaran 7 minuts de cada projecte, en un passi davant de professionals de la indústria: agents de vendes, productors, distribuïdors i programados de festivals. 

Requisits

  • Projectes de llargmetratge de ficció, animació o documental de més de 70 minuts en fase de producció o postproducció
  • La productora principal ha de ser europea
  • El projecte no pot tenir un agent de vendes associat
  • Ha de ser la primera presentació del projecte en una sessió de Work in Progress

Inscripcions

La data límit per inscriure projectes és el 16 d'octubre. Podeu fer la vostra inscripció a través del següent ENLLAÇ

Us recomanem que llegiu les BASES de participació. ​

 

Per tal de fer-ne un correcte seguiment, us demanem que si us inscriviu a aquesta iniciativa ens envieu un correu a joan.ruizg@gencat.cat.

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya