Projectes documentals en desenvolupament / fase de preproducció, producció o a punt d’entrar en postproducció que cerquin finançament.
No s’admeten projectes de curtmetratges documentals.
Els projectes han de tenir un interès internacional i contenir qualitat i creativitat cinematogràfica.
Els projectes no necessiten tenir finançament previ.
S’acceptaran coproduccions de qualsevol país del món.
Tot i que s’accepten projectes de series documentals, no són recomanables, donada la seva baixa probabilitat de finançament.
No hi ha límit d’inscripció de projectes per productora / persona
Pots inscriure el teu projecte a:
SPEED MEETINGS DOCSBARCELONA Són l’activitat principal d’indústria del DocsBarcelona 2016. Els 40 projectes seleccionats pels Speed Meetings tindran reunions individuals de 15 minuts a porta tancada amb finançadors. Les reunions seran concertades prèviament segons les preferències dels finançadors i els projectes.
LATIN PITCH: Si el teu projecte prové d’Amèrica Llatina, et recomanem que el presentis al Latin Pitch, on commissioning editors, film funds i sales agents especialitzats, formaran part del panell de finançadors. Per a poder presentar-se al Latin Pitch, els directors/res dels projectes han de tenir nacionalitat llatinoamericana i el projecte ha de ser una producció majoritària d’Amèrica llatina.
INTERACTIVE PITCH:Consisteix en la presentació de 4 projectes de documentals interactius a una selecció de finançadors especialitzats i als professionals acreditats al DocsBarcelona.
Cal inscriure el projecte, abans del dijous 3 de març a les 13:00h, a través del formulari d’inscripció del web de DocsBarcelona
La tarifa per presentar un projecte és de 10€ (IVA no inclòs).