Catalan Films & TV organitza una recollida de llargmetratges per als visionats que l'ICAA celebrarà els propers 24 i 25 de juny amb la programadora del BFI London Film Festival, María Delgado.
Requisits
Per aquesta tramesa, el festival accepta llargmetratges de ficció i documental produïts després de novembre 2018.
Les produccions han de ser première britàniques. Per a les seccions competitives es requereix preferentment premiere mundial, internacional o europea.
Us recordem que, si feu l'enviament directament vosaltres, heu d’enviar el material a l’atenció de Marisa Capa (Ministerio de Cultura y Deporte. Plaza del Rey, 1, 28071 Madrid), abans del 19 de juny. Us preguem que ens feu saber qui presenteu candidatura directa per tal de fer un correcte seguiment a p.bonet@gencat.cat.
ESTIGUES AL DIA
Registra't al butlletí i les alertes per estar informat de les nostres activitats.