Participa al mercat de documental SUNNY SIDE OF THE DOC- Preus bonificats
Tema: Delegació catalana a Sunny Side of the Doc Dates: 23-26 juny 2014 Gènere: Documental/ Interactive media
Acreditacions
Catalan Films & TV disposa d'acreditacions a preu umbrella; CF&TV/PROA disposarà d'un estand
Preus umbrella per a acreditacions amb Catalan Films & TV
176€+VATacreditació amb projecte o programa (apareixen els projectes/programes al catàleg).Termini per aparèixer a la guia 16 de maig.
231 €+VAT acreditació i candidatura per a selecció a pitching: són només commissioned projects (amb fons/ TV/ distibuïdores ja compromesos al 50% del pressupost de producció). Poden ser projectes en desenvolupament avançat, producció o postproducció.
Temàtiques: Projectes de Ciència i Natura, Història, Societat i Geopolítica i Art & Cultura.
150€ +VAT acreditació sense projecte o programa.
132€ +VAT addicionals per segon participant de la productora.
Preguntes freqüents
Si el meu projecte no és escollit es retorna l'import diferencial de les acreditacions? No, ja que els projectes que es presenten a pitching apareixen a plena pàgina mentre que amb l'acreditació bàsica amb projecte apareixen al catàleg així.