En festivals
El camí més llarg per tornar a casa , òpera prima de Sergi Pérez (Niu d’Indi, No hay banda) ha estat seleccionada a la Secció Oficial del SEFF’14 .
A la secció Las Nuevas Olas es podrà veure La fossa (DDM Visual, Manium Produccions), el tercer llargmetratge de Pere Vila amb un càsting encapçalat per Lluís Homar i Emma Vilarasau. Mentre que els llargmetratges Lunático d’Eduard Sola (Escac Films) i Càbala Caníbal (David Espiney i Luis Miñarro) de Daniel V. Villamediana han estat seleccionats per a participar a la secció Resistencias.
10.000km (Lastor Media, Somos La Panda) de Carlos Marqués Marcet es projectarà a la secció dedicada a les pel.lícules prenominades als Premis de l'European Film Academy (EFA).
Fora de concurs, a la secció Special Screening, es projecta Antígona despierta de Lupe Pérez (Toma 78, Labyrint Films) que va tenir la seva première mundial a la darrera edició del Festival de Locarno i L'Arca de Noè (Nadir Films, Jaibo Films, Firda Films) de Adán Aliga i David Valero.
Per últim, a la secció no competitiva Short Matters ha estat nomitat el curt Pequeño bloque de cemento con pelo alborotado conteniendo el mar de Jorge López Navarrete