En festivals
L’edició d’enguany del DocsBarcelona tanca amb més de 6.000 espectadors que han gaudit de la quarantena de documentals programats a l’Aribau Club, el CCCB i La Pedrera
El documental d’Alba Sotorra, Game Over (Promarfi Futuro 2010, Loto Films, Televisió de Catalunya, Dirk Manthey, Gaia Audiovisuals, Televisión Española - TVE) que competia en secció oficial s’ha endut el premi Nou Talent que atorga el Jurat a la millor pel·lícula dels directors debutants. Consisteix en una aportació en espècie de 5.000€ per la postproducció del següent llargmetratge.
En la categoria Docs&Teens, el públic ha atorgat el guardó al documental Mirant amunt d’Oriol Martínez i Enric Ribes (La Lupa Productions)
En la secció Doc-U, on s’ha vist una mostra dels millors documentals de les universitats de cinema catalanes, el curtmetratge guanyador ha estat En el bar d’Itsaso Arizcuren (Universitat Pompeu Fabra)
A més a més, en el marc del festival, el documental televisiu El gran silenci: Horta de Sant Joan de Carles Caparrós (Brutal Media, Televisió de Catalunya) s'ha endut la segona edició del premi Pro-Docs al millor documental televisiu català de 2014.