Les projeccions es duran a terme els dies 18, 19, 20 i 21 de desembre
Un any més, en el marc de El Dia Més Curt, un dia per reivindicar i apropar al públic el curtmetratge català, es projectarà la selecció del ShortCat 2015 (diumenge 20 de desembre a les 17h al Teatre del CCCB) i es presentarà, en un acte privat, la selecció del ShortCat 2016.
Enguany l’esdeveniment se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de desembre adreçat especialment als escpectadors més joves amb diverses sessions programades en cineclubs, escoles, centres educatius, biblioteques i instituts, entre d'altres.
Organitzat per Catalunya Film Festivals i la distribuïdora de curtmetratges Marvin&Wayne, El Dia Més Curt programa un recull dels millors curtmetratges dels diferents festivals d’enguany.
Busques una Notícia?
ESTIGUES AL DIA
Registra't al butlletí i les alertes per estar informat de les nostres activitats.