El festival celebra la seva 13ª edició del 7 al 15 de Novembre
La 13ª edició del Sevilla Festival de Cine Europeo se celebrarà del 7 al 15 de Novembre, a la capital andalusa. En la programació d'enguany han estat seleccionades 8 produccions catalanes.
A la secció oficial fora de concurs es projectarà La Mort de Louis XIV, d’Albert Serra (Andergraun Films, Capricci Films, Rosa Filmes). I la secció Las nuevas olas, La película de nuestra vida d'Enrique Baró Ubach.
A la secció Resistencias, una aposta pel nou cinema espanyol més estimulant i combatiu hi participen La Substància de Lluís Galter (Lastor Media, Mallerich Films Paco Poch, Paco Poch Cinema, Televisió de Catalunya), Inadaptados y No somos nadie de Kíkol Grau i els curtmetratges Atma de Carla Subirana i Nuestra amiga la luna de Velasco Broca (Terranova).
Finalment, dins la secció no competitiva Short Matters! del certamen hi trobem el curtmetratge El Adiós de Clara Roquet (Lastor Media).