Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

6 produccions catalanes seleccionades a Abycine 2015

En festivals

17ª edició del Festival de Cine de Albacete

La 17ª edició d'Abycine - Festival de Cine de Albacete se celebra del 23 d'octubre a l'1 de novembre i en la seva programació han estat seleccionades sis produccions catalanes.

Abycine Cortos compta amb la presència de Víctimas, d'Enric Rufas. D'altra banda, a la secció Abycine Indie participa Techo y comida, de Juan Miguel del Castillo (Diversa Audiovisual).

La Novia, de Paula Ortiz (Get in the Picture Productions, Aragón TV, Cine Chromatix Kg) i Requisits per a ser una persona normal, de Leticia Dolera (Corte y Confección de Películas, El estómago de la vaca) competeixen a Abycine Presenta. 

A la secció Premio Película Joven es projectarà El camí més llarg per tornar a casa, de Sergi Pérez (Niu d'Indi, No Hay Banda). I Truman, de Cesc Gay (Imposible Films, BD Cine) serà el film que clausurarà el festival.

Finalment, Abycine PRO organitza una trobada amb el director Isaki Lacuesta, que parlarà de la seva experiència amb El Cuaderno de Barro i Miquel Barceló, el dimarts 27 d'octubre.

Festivals

Espanya - Albacete

23/10/2015 - 01/11/2015

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya