En festivals
La Berlinale que es celebra del 20 de febrer a l'1 de març ha anunciat la seva programació que inclou tres produccions catalanes. A més, també trobem presència catalana a Berlinale Talents, el programa professional del festival adreçat a joves creadors.
Las niñas, opera prima de Pilar Palomero (Inicia Films, Bteam Prods) farà la seva premiere mundial a la secció competitiva Generation K Plus del festival que selecciona films contemporanis que exploren la vida i el món dels nens i adolescents. També el curtmetratge dirigit per Èrika Sánchez, Panteres (Antivaho Cinematográfico), que forma part del programa Shortcat 2020 de Catalan Films & TV, participarà a la secció Generation 14 Plus.
Enguany, el projecte de llargmetratge La nau i la mar de Lara Sousa, produït per la companyia catalana La Selva Ecosistema Creatiu juntament amb Laranjeira Filmes, Portátil, Kintop Films, MOSIK ha estat seleccionat per participar a Berlinale Talents Doc Station. També la productora Carla Sospedra ha estat escollida per participar en aquesta plataforma del festival. Berlinale Talents és el programa de la Berlinale adreçat a talents professionals emergents del cinema i la televisió i aplega cada any 250 creadors internacionals de diverses disciplines. El participants tenen l'oportunitat de compartir experiències amb experts i formar part de la creixent comunitat d’alumnes d’aquesta iniciativa.
Catalan Films & TV organitza dins les activitats de mercats, una trobada de coproducció amb Itàlia i un còctel per celebrar la particpació catalana al festival.
Alemanya - Berlin
20/02/2020 - 27/02/2020
Sector: Animació, Documentals, Ficció, Curtmetratges, Televisió