La 12º edició del mercat del documental Euro-Mediterrani tornarà del 7 al 9 d'octubre a Sitges. Medimed ofereix un gran ventall d'activitats com són les sessions de conferències i esdeveniments de la indústria i serveis del mercat, juntament amb el millor en documentals contemporanis de la UE i els països del sud de la Mediterrània.
Un selecte grup de compradors, programadors,distribuïdors i inversors internacionals assistiran a les sessions de pitching de projectes. En anteriors edicions del Medimed, han participat canals de televisió com Arte, Al Jazeera, Arabiyya TV, Canal+, o altres institucions com el Tribeca Film Institute, entre d'altres.
Aquest any Medimed presentarà una selecció exclusiva de projectes i programes documentals amb l'objectiu d'establir un intercanvi professional i creatiu entre els països de la Unió Europea i els 12 països MEDA.