Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Quatre produccions catalanes seleccionades al Festival de Palm Springs 2019

En festivals

L'esdeveniment es celebrarà del 3 al 14 de gener

El Festival és un dels més grans de Nord-America al qual assisteixen més de 135.000 assistents per veure les novetats en quant a llarmetratges i documentals.Produit pel Palm Springs Film Society, el Festival ofereix 12 dies d'esdeveniments i projeccions d'al voltant de 200 produccions de 78 països. Aquesta pròxima edició, el cinema català  estarà representat per quatre produccions dividedes en tres categories.

Tierra firme de Carlos Marqués-Marcet (Lastor Media, Somos la Panda, Vennerfilm) participarà a Queer Cinema Today, una secció dedicada a la representació del colectiu LGTBI.

A la secció The Palm Springs Canon, El orfanato de Juan Antonio Bayona (Rodar y rodar, Telecinco Media) representa la presencia catalana.

Yuli d'Iciar Bollain (Morena Films,  Galápagos Media, Hijo de Ogún A.I.E, Potboiler Productions, Match factory Productions) i Miriam menteix de Natalia Cabral i Oriol Estrada (Mallerich Films Paco Poch, Faula Films) comparteixen secció a World Cinema now, un espai dedicat a mostrar la varietat i qualitat del cinema actual.

 

Festivals

Estats Units - Palm Springs

03/01/2019 - 14/01/2019

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya