Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

'Sobre todo de noche' seleccionada al Festival de Venècia

En festivals

El Festival Internacional de Cinema de Venècia, que enguany se celebrarà del 30 d'agost al 9 de setembre, ha anunciat la seva programació, que inclou dues produccions catalanes a les seves seccions paral·leles.

L'òpera prima de Victor Iriarte, Sobre todo de noche, farà la seva estrena mundial a la Secció Oficial de Giornate Degli Autori, un espai que posa èmfasi en el cinema d'autor de qualitat amb una especial cura per la innovació, la recerca i la originalitat. El llargmetratge, coproduït entre Catalunya (La Termita Films, Inicia Films), el País Basc (Atekaleun Films, CSC Films), França (4A4 Productions) i Portugal (Ukbar Filmes), és una història de violència i de maternitat, definida com un film noir i protagonitzada per Lola Dueñas i Ana Torrent. En la seva fase de desenvolupament va passar per laboratoris com el FIDLab Marseille, el Lab del D'A i el Work in Progress de Les Arcs. 

D'altra banda, en el marc de la Settimana Internazionale Della Critica, l'altra secció paral·lela del festival, s'ha seleccionat dins la categoria Short Italian Cinema el curtmetratge Las memorias perdidas de los árboles (Playlab Films, Waterclock Production, Naffintusi, Il Varco Cinema, Oudeis Pictures), d'Antonio La Camera, un film ambientat al cor de l'Amazònia peruana que explora el viatge espiritual de dos arbres. El curtmetratge es va desenvolupar dins de l'Apichatpong Weerasethakul Lab, un taller de cinema que preten reunir talents emergents internacionals sota la tutela del director tailandès. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Festivals
Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya