En festivals
El Festival Internacional de Cinema d’Autor de Barcelona , que enguany se celebrarà del 25 d’abril al 4 de maig, ha anunciat la seva programació amb la presència de nou produccions catalanes dins del seu programa.
A la secció Un impuls col·lectiu, que aplega la producció estatal de realitzadors joves que aposten per una nova forma d'explicar històries, concorren Cenizas , de Carlos Balbuena (Films 59, Carlos Balbuena), Las aventuras de Lily ojos de gato de Yonay Boix (Zabriskie Films), Edificio España de Victor Moreno (Zentropa Spain, Victor Moreno) i Sobre la marxa , dirigida per Jordi Morató (La Termita Films, UPF)
A l’apartat dedicat a l’Autoria Catalana hi trobem el documental de Ventura Durall, Els anys salvatges (Nanouk Films, Televisió de Catalunya), Todo parecía perfecto d’Alejo Davis (Arcadia Motion Pictures), l’última cinta de Lluis Miñarro, Stella Cadente (Eddie Saeta) i Tots els camins de Déu , de Gemma Ferraté (Niu d'Indi).
Per últim, la pel·lícula de clausura del D’A d’aquest any serà l’òpera prima de Carlos Marqués-Marcet, 10.000km (Lastor Media, Somos la Panda) que va trimofar al festival de Málaga.
Catalunya - Barcelona
25/04/2014 - 04/05/2014