Millor campanya de marketing de pel·lícula espanyola: Torrente, de Santiago Segura (Sony Pictures), La Isla Mínima, de Alberto Rodríguez Librero (Warner), Carmina y Amén, de Paco León (A Contracorriente Films) i El Niño, de Daniel Monzón (Fox).
Millor campanya de marketing de producció o co-producció internacional estrenada a Espanya: Interstellar, de Christopher Nolan (Warner), Los Juegos del Hambre, de Gary Ross (eOne), 50 Sombras de Grey, de Sam Taylor-Wood (Universal) i Cobain: Montage of heck (Arts Alliance/FilmAgency).
Millor campanya de premsa Manel Vicaria: Los Juegos del Hambre, de Gary Ross (eOne), La Isla Mínima, de Alberto Rodríguez Librero (Warner), El Club de los Incomprendidos, de Carlos Sedes (DeAPlaneta) i Magical Girl, de Carlos Vermut (Avalon).
Premi Fotogramas al millor cartell d’estrena: Carlos Vermut per Magical Girl, de Carlos Vermut, Iker Ayestaran per Loreak, de José María Goenaga i Jon Garaño, Xapo Ortega per Ciutat Morta, de Xapo Ortega i Xavier Artigas, Estudi Barfutura per La Isla Mínima, de Alberto Rodríguez Librero i Agencia Sopa per Carmina y Amén, de Paco León.
El nom dels guanyadors de cada categoria es donarà a conèixer durant la gala dels Premios Proyecta de Marketing Cinematográfico 2015, que se celebrarà el 22 de juny a l’Hotel Diagonal Zero de Barcelona.
El jurat d’enguany està format per professionals de diferents àrees de la indústria del cinema, entre ells: Toni Ulled (Fotogramas), Aritz Lekuona (ESCAC), Javier Giner (Unión de Cineastas), Daniel María Marina (Triodos Bank), Judith Colell (Academia de Cine) i Carme Puig (ICEC).