Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Presència catalana al Tallinn Black Nights Film Festival

En festivals

S'acosta una nova edició del Tallinn Black Nights Film Festival, que tindrà lloc a la capital d'Estònia de l'11 al 27 de novembre. El festival de classe A inclou en la seva selecció nou produccions catalanes, tres d'elles en seccions competitives.

El debut en el llargmetratge dels directors Alejandro Rojas i Juan Sebastián Vásquez, Upon Entry (Zabriskie Films, Basque Films, Sygnatia) competirà en la secció First Feature Competition. Upon Entry segueix la història d'una parella a la seva arribada a l'aeroport de Nova York, amb els visats de residència aprovats, on seran detinguts inesperadament i sotmesos a un interrogatori per part d'agents fronterers que intentaran descobrir si la parella pot tenir alguna cosa a amagar.

La maternal (Inicia Films, BTeam Prods) de Pilar Palomero forma part de la secció Youth Competition, a més de projectar-se en la secció paral·lela Children's Competition Programme, que s'adreça al públic infantil, juvenil i a les famílies.

En la secció Rebels with a Cause Competition es presentarà el nou film de Caye Casas, La mesita del comedor (Alhena Production, La Charito Films, Apocalipsis Producciones). 

Best of Fest, la secció que programa els films que han destacat en festivals internacionals al llarg de l'any, compta amb un triplet de produccions catalanes: Suro (Lastor Media, Irusoin, Malmo Pictures, Nocturna Pictures), de Mikel Gurrea, Alcarràs (Vilaüt Films, Avalon, Elastica Films, Kino Produzioni) de Carla Simón, i El suplente (Arcadia Motion Pictures, Campo Cine, Pimienta Films, Vivo Films) de Diego Lerman.

Pel que fa als curtmetratges, dins la programació del PÖFF Shorts es presentarà Notas de un dromedario (La Selva Ecosistema Creatiu) dirigit per Lucía Lalor, i Reflections (Nouri Films) de Kane Kwik.

Quant a les activitats d'indústria del festival, en el programa d'Industry@Tallinn & Baltic Event s'ha seleccionat 20.000 espècies d'abelles (Inicia Films, Gariza Films, 2000 Especies de abejas AIE) d'Estíbaliz Urresola, que participarà en la secció dedicada a works in progress internacionals.

Festivals

Estònia - Tallin

11/11/2022 - 27/11/2022

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya