En festivals
Still the water / Aigües tranquil·les de la directora Naomi Kawase, pel·lícula produïda per Lluís Miñarro i Comme des Cinemas ha estat seleccionada per participar a la secció Oficial en competició.
A més, l'última cinta de Jaime Rosales, Hermosa juventud, una producció de Fresdeval Films, Wanda Vision i Les productions Balthazar, competirà a la secció oficial Un certain regard. El cineasta barceloní concorre per quarta vegada al festival. El seu primer llargmetratge Las horas del día va guanyar el Premi de la Crítica a la Quinzaine al 2003 i La soledad va participar dins de la secció Un certain regard al 2007. Cinc anys després, l'any 2012, va tornar al certamen amb Somni i silenci (Fresdeval Films, Wanda Visión, Les Productions Balthazar) que va ser seleccionada a la Quinzaine de Réalisateurs.
Enguany, unes 70 companyies catalanes assistiran al Marché du Film, la fira de cinema que es realitza en paral·lel al festival i que constitueix la cara més industrial del certamen. Mentre que 10 seran els títols catalans que es projectaran al mercat per als compradors internacionals:
Per a més informació consultar Line-up Catalan Films & TV at Cannes and Marché du Film