Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Programació de l'Atlántida Film Fest

En festivals

4 produccions catalanes seleccionades

La setena edició del festival Atlántida Film Fest, organitzat per la plataforma de VOD Filmin i que es celebra del 26 de juny al 2 de juliol a la ciutat de Palma de Mallorca i fins el 26 d ejuliol al seu web, inclou 4 produccions catalanes en la seva programació.

A la secció Generación es presenta La maleïda primavera de Marc Ferrer (Películas Inmundas) i Júlia Ist d'Elena Martín (Lastor Media, Antaviana Films, UPF).

Per una altra banda, a la secció Educación es podrà veure el documental In Loco Parentis, de Naesa Ní Chianáin i David Rane (Gris Medio, Raidió Teilifís Éireann, Soilsiu Films), amb un llarg recorregut per festivals internacionals entre els qual destaquen IDFA, Sundance i Sheffield. 

Finalment, el curtmetratge Si no soy yo no puede ser de Mario Torrecillas (PDA Films) s'estrenarà al festival.

Festivals

Espanya - Palma de Mallorca

26/06/2017 - 02/07/2017

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya