Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Cinema català al Festival de Màlaga

En festivals

Un total de 26 produccions catalanes participaran a la 16 ª edició del Festival de Málaga (20-27 Abril)

El nou film d’Isabel Coixet, Ayer no termina nunca, una producció de Miss Wassabi Films i A Contracorriente, que  va tenir la seva premiere mundial a la secció Panorama del Festival de Berlín, inaugurarà la 16 edició del Festival de Màlaga (20-27 d’abril).
 
Juntament amb el film de Coixet, a la secció oficial a competició també hi seran presents Combustion de Daniel Calparsoro (Zeta Cinema, Antena 3 Films),  Fill de Caín de Jesus Monllaó (Life & Pictures, Fosca Films,Televisió de Catalunya, Salto de Eje PC) i Somos Gente Honrada dirigida per Alejandro Marzoa (El Terrat, persona non Grata, Vaca Films)..

Fins a cinc títol catalans trobem a la secció documental a concurs: Bajari d’Eva Vila (Lastor Media, Cromosoma), La Plaga de Neus Ballús (El Kinògraf, Televisió de Catalunya), que va participar a la secció Forum de la Berlinale, Cromosoma Cinco de Maria Ripoll (Cahuenga Filmmakers),  La Primavera  de Christopher Farnarier (Oberon Cinematogràfica)  i The Juan Buschwick Diaries dirigit per David Gutiérrez Camps (John Bartleby).

D'altra banda, a la secció ZonaZine, es programarà Frontera, opera prima de Manuel Perez (Cornelius Film). I a l’apartat Ventana TV que presenta novetats televisives, participen Cendres, una tv movie drigida per Llorenç Castanyer (Fausto Producciones,Televisió de Catalunya,Jaleo Films, Neon Producciones), Mentiders de Silvia Munt (Ovideo TV,Televisió de Catalunya) i Concepción Arenal, la visitadora de cárceles de Laura Mañà (Distinto Films, Zenit TV).

La secció Terrirotio Latinoamericano inclou el llargemtrage Colosio.El asesinato de Carlos Bolado, una coproducció de Oberon Cinematográfia, Udachi Productions, Alebrije, Estudios Churubusco Azteca, Cine Color, EFD, i La Femme Endormi.

Enguany el festival ha programat una nova secció no competitiva d’estrenes, Málaga Premiere, on es projectarà l’últim film de Ventura Pons, Un berenar a Ginebra (Els Films de la Rambla, Televisió de Catalunya),  Menú degustació dirigit per Roger Gual (Zentropa Spain, Televisió de Catalunya, Subotica Limited) i La Estrella d’Alberto Aranda (A Contraluz Films).

El certamen dedica també un espai a les produccions més destacades de l'any, Cosecha del año, on es projectarà Blancanieves de Pablo Berger (Arcadia Motion Pictures) i  Las aventuras de Tadeo Jones de Enrique Gato (LightBox Entertainment, Toro Pictures, IkiruFilms, Telecinco Cinema, Telefónica Producciones).

Altres títols que es podran veure són Els nens salvatges de Patricia Ferreira (Distinto Films, Televisió de Catalunya, Aralan Films) i Katmandú, un espejo en el cielo de Icíar Bollaín(Media Films, Es.docu) a la secció Cineforum i No habrá paz para los malvados de Enrique Urbizu (Arcadia Motion Pictures,Lazona Films,Telecinco Cinema) títol que forma part del Premi Málaga 'Sur' que aquest any el festival atorga a l'actor José Coronado.

Per últim, quatre curtmetratges catalans participaran a la secció oficial, el guanyador del Gaudí, Luisa no está en casa de Celia Rico (Amorós Produccions),  Rifirrare dirigit per Àlex Brendemühl  (Voodoo Productions) , El otro una producció de Roxbury Pictures, dirigida per Jorge Dorado i Wings de José Villalobos (Full Emotions).  

Festivals

Espanya - Màlaga

20/04/2013 - 27/04/2013

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya