En festivals
El T-Mobile New Horizons International Film Festival, el festival de la ciutat polonesa de Breslau (Wroclaw) que enguany se celebrarà del 24 de juliol al 3 d’agost, ha anunciat la seva programació amb la presència de set produccions catalanes dins del seu programa i tres d’elles en competició.
Entre la competició Oficial, New Horizons International Competition, hi ha dos títols catalans: Stella Cadente , de Lluís Miñarro (Eddie Saeta) i La Distancia , de Sergio Caballero (Advanced Music Sonar, Arcadia Motion Pictures).
A la competició de Films on Art International Competition hi concorre la pel·lícula de Jordi Morató Sobre la marxa (La Termita Films, UPF).
D’altra banda, hi ha quatre títols catalans més dins de la programació del festival, concretament, a la secció de Panorama, espai dedicat a nous descobriments i films guardonats a festivals internacionals. Els títols en qüestió són Història de la meva mort d’Albert Serra (Andergraun, Capricci Films, TVC), Still the Water , de Naomi Kawase (Lluís Miñarro i Comme des Cinemas), Hermosa Juventud , l’última cinta de Jaime Rosales (Fresdeval Films , Les Productions Balthazar , Wanda Vision ) i Enemy , de Denis Villeneuve (Roxbury Pictures, 9232-2436 Quebec Inc., Mecanismo Films SL, Rhombus Media Enemy Inc).
Polònia - Wroclaw
24/07/2014 - 03/08/2014