En mercats
La indústria audiovisual no és aliena als efectes de la crisi econòmica i després d'un MIPCOM amb resultats discrets, s'espera que el proper MIPTV, el primer mercat de la televisió de l'any que es celebra a Cannes, mantingui almenys la xifra de participació dels darrers anys. Pel que fa a la comitiva catalana, aquests any ha augmentat el seu número, fregant la cinquantena en una edició que tindrà lloc del 30 de març al 3 d'abril.
La majoria de les empreses presents al MIPTV són especialitzades en documental i animació i s'acolliran a la umbrella de Catalan Films & TV, que aquest any s'estén per tres estands diferents: R33.16, R35.18 i R35.24 del Palais des Festivals. El consorci ha decidit aquest any reforçar la presència de la marca catalana per tal d'afavorir la visualització de les produccions del país, a través de senyalètica específica dins del Palais i l'edició d'una guia amb tots els assistents de la umbrella.
Tradicionalment, MIPTV ha aconseguit moure un volum de negoci de 4 miliards d'euros i és, junt amb el MIPCOM, una cita ineludible per a aquells productors audiovisuals que volen vendre els seus productes en altres territoris.