En mercats
La passada edició del MIPCOM ha estat especialment rellevant per a les companyies catalanes, que han consolidat vendes dels seus productes a nous països. Els resultats de l'anterior mercat, MIPTV, s'han vist àmpliament superats al MIPCOM, que ja ha donat senyals de creixement del negoci audiovisual. Més enllà, les companyies catalanes han aconseguit un protagonisme especial en aquesta ocasió. Presentacions, premis i primícies han configurat l'agenda de les quaranta quatre companyies desplaçades fins a Cannes (l'any anterior es va arribar a la seixantena).
Així, BRB Internacional va aconseguir dos premis: el Kidjury per Kambu i el 6 to 10 per Suckers. Igualment, Kanimal, també producció de BRB, es va situar com el programa de preescolar més vist durant el MipJunior. Al costat dels guardons, van destacar les presentacions d'Oh my God!, producció d'El Jueves i Diagonal TV i Connection de Prodigius amb distribució de Bavaria. Totes dues produccions van causar una gran expectació entre els professionals assistents.