Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

17 empreses catalanes estaran presents al MIFA

En mercats

Del 10 al 15 de juny es durà a terme el Festival d’Animació d’Annecy , que enguany acollirà 2 films de producció catalana. Aquestes produccions són la telesèrie Picnic amb Pastissos de Mercedes Marro, Mascha Halberstad i Tom Van Gestel (Tomavistas, Televisió de Catalunya, Walking the dog BVBA, Submarine BV) i el curtmetratge Lettres à la mer de Julien Telle i Renaud Perrin.
Pel que fa al mercat, 17 companyies catalanes assistiran al MIFA , la fira d’animació que es realitza en paral·lel al festival i que constitueix la cara més industrial del certamen. Catalan Films & TV disposa de l’estand 4.C28 i el posa a disposició de les empreses catalanes per a poder-hi organitzar reunions i trobades.

Les companyies assistents són:ANIMACAPEMAN STUDIOBEE & BIRD ANIMATION STUDIOSBRB INTERNACIONAL GOLDBEEINDIGENIUSINERCIA FILMSL'IDEM BARCELONALOS ANIMAUTASMOTION PICTURES PINKAPPLE MEDIAPLANETA JUNIOR TOMAVISTAS TEIDEES AUDIOVISUALS TELEVISIÓ DE CATALUNYA VALENT MIX SLYPSILON FILMS

Mercats

França - Annecy

12/06/2013 - 14/06/2013

Sector: Animació

Festivals

França - Annecy

10/06/2013 - 15/06/2013

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya