En mercats
El Festival REC, que es celebra de l'1 al 8 de desembre a Tarragona, ha anunciat els projectes que formaran part del Primer Test, un espai per a projectes en fase de postproducció que busquin rebre l’assessorament d’una acurada selecció d’experts internacionals. Durant dos dies, productors, programadors i agents de venda internacionals es troben a porta tancada a les jornades d’indústria del Festival REC per aportar la seva experiència.
Com cada any, Catalan Films dóna suport a aquesta iniciativa atorgnt el Premi Cinemart que consisteix en una acreditació per a participar en les activitats d’indústria i el mercat de coproducció Cinemart, al Festival Internacional de Cinema de Rotterdam. A més, Catalan Films col·labora en la organització de reunions one-to-one entre productors/es interessats a reunir-se amb els experts internacionals que participen al Primer Test.
Per la seva banda, 6 produccions catalanes han estat seleccionades per participar al Festival: Sis dies corrents, de Neus Ballús (Distinto Films), Sedimentos, d'Adrián Silvestre (Testamento producciones, Adrián Silvestre), ¿Qué hicimos mal?, de Liliana Torres (Miss Wasabi Films, Televisión de Galicia, Radio Televisión Española - RTVE, Avalon, Matriuska, D-Raíz), El planeta, d'Amalia Ullman (Vilaut Films, El Planeta LLCe), Cor vellut, de Sergi Guash i Una ciutat de mussols, d'Oriol Grau, Mónica López, Inés Olondriz, Jordi Roig, Xavier Salsench, Adrià Targa.
Catalunya - Tarragona
01/12/2021 - 08/12/2021
Sector: Documentals, Ficció, Curtmetratges
Catalunya - Tarragona
02/12/2021 - 08/12/2021