Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Almudena Monzú i Mar Vila Barceló seleccionades al programa LIM

En mercats

LIM- Less is more, la plataforma de formació i coaching dedicada al desenvolupament de projectes de llargmetratges de pressupost limitat, ha anunciat els 16 projectes de llargmetratges i 12 Development angels seleccionats. El programa Development Angels s'adreça t a  professionals del cinema (productors/es, story editors, commissioning editors..) que volen reforçar les seves habilitats en el desenvolupament de projectes de llargmetratges. 

Enguany, d'entre els 12 Development Angels, han estat seleccionades: Almudena Monzú, cap de desenvolupament de la productora Amor & Lujo Amor, una productora audiovisual amb seu a Barcelona  que desenvolupa projectes propis per a cinema, produeix branded content i ofereix serveis de producció. Desenvolupen cinema d'autor amb directors i directores joves i temàtiques actuals i controvertides, amb una audiència global i cada vegada més digital en el punt de mira. També participarà Mar Vila Barcelo del programa Short Circuit, una iniciativa adreçada al nou talent emergent del cinema de ficció a  Escòcia i que dona suport als guionistes, directors i productors per a desenvolupar-se de manera creativa i professional, estimulant l’èxit creatiu i comercial del sector cinematogràfic escocès.

Els participants escollits al programa Development Angels tindran l'oportunitat de treballar conjuntament amb els cineastes seleccionats en tot el procés de desenvolupament del projecte. A més, podran assistir a les sessions i les masterclass dissenyades per conèixer eines específiques de desenvolupament. 

 

Mercats

França -

01/03/2021 - 07/10/2021

Sector: Ficció, Curtmetratges, Televisió, Videojoc

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya