En mercats
El MIPTV, considerat el mercat més gran i rellevant de contingut televisiu global, que tradicionalment se celebra a Cannes cada mes d’abril, adopta, per segon any consecutiu, un format exclusivament online a causa de la crisi sanitària.
Digital MIPTV reunirà distribuïdors, productors, compradors i commissioners editors de programes de drama, doc, kids, factual i formats en una setmana de reunions one-to-one planificades per l’organització, networking, tallers, presentacions i conferències.
Catalan Films patrocinador oficial de MIPTV
En aquesta edició, Catalan Films, juntament amb grans marques reconegudes internacionalment, forma part dels sponsors oficials del certamen i participarà de forma activa en accions de promoció com és el showcase d’animació catalana.
Discover the Freshest Catalan Cartoons
Catalan Films organitzarà un showcase d’animació catalana centrat en sèries d'animació. Cinc projectes en desenvolupament seran presentats pels seus productors a la indústria internacional en un esdeveniment conduint per la coordinadora de Catalan Films, Mar Medir.
Les sèries d’animació catalana que formaran part de l’esdeveniment que se celebrarà el dia 12 d’abril a les 9:30h a través de la plataforma Digital MIPTV són:
Companyies catalanes presents al MIPTV
Finalment, 18 empreses catalanes dedicades als sectors de la producció, distribució, festivals i agents de vendes s’han acreditat per a participar al mercat: Brutal Media, KaBoGa art & films, Motion Pictures, Filmax, VisionaTV, D'Ocon Films, Peekaboo Animation, The Mediapro Studio, Mediacrest, Nuts Idea, Art Mood Entertainment, Planeta Junior, Adrenalyn Media, Cesca Films, S.L.U., ZOOM Igualada, Serielizados Fest, Orkestra Studio i Televisió de Catalunya.