En mercats
L'edició d'enguany del Foro de Coproducción Europa-América Latina del Festival de San Sebastián, que se celebrarà del 23 al 26 de setembre de 2018, ha anunciat disset projectes de dotze països. Entre ells hi trobem dos projectes de producció catalana.
Per una banda el nou projecte, Dúo, de la multipremiada Meritxell Colell (Amb el Vent) és una coproducció entre Catalunya, Argentina, Fança i Xile. El segon llargmetratge de la directora també estarà produït per Polar Star Films. La seleccio al forum se suma a la àmplia trajectoria del projecte en forums internacionals: SOFIA Meetings 2018. Young Producer Award, MIA | Cinema Co-Production Market 2017, L'Alternativa Mentoring Projects 2017 i Sources2 Program.
Per altra banda, al salt el llargmetratge de Clara Roquet serà de la mà dels seus impulsors Lastor Media i Avalon PC. El seu projecte Libertad és una coproducció catalano-danesa. La directora s'enfronta a la seva opera prima després dels seus exitosos curtmetratges El Adiós i Les Bones Nenes i d'haver co-escrit 10.000Km i Petra. El projecte de Roquet compta amb el suport de RTVE i ha participat al Sundance Institute Mediterranean Screenwriters Workshop i al BAM - Bogotá Audiovisual Market.
Espanya - Sant Sebastià
23/09/2018 - 26/09/2018
Sector: Documentals, Ficció
Espanya - Sant Sebastià
23/09/2018 - 26/09/2018
Sector: Animació, Tecnologia, Documentals, Ficció, Curtmetratges, Televisió