Catalan Films & TV va presentar el passat dimarts 5 d'octubre el nou segell de Catalan Cartoons en el millor escenari possible: el Mipcom, probablement el mercat internacional de televisió més important del món que se celebra aquesta setmana a Cannes (França) i on participen al voltant de 12.000 professionals de la petita pantalla.La indústria d'animació catalana és extremadament dinàmica i, juntament amb empreses consagrades com Cromosoma, Imira Entertainment, D'Ocon Films, Motion Pictures, Neptuno Films, BRB Internacional, Filmax, Tomavistas i Edebé, en trobem a d'altres més joves i emergents com Aviatrix, Sol 90, Stor Fisk, Inmagic, Kotoc, Anera, Magoproduction, Pataboom, BNC, Osibis i El Jueves amb la seva nova divisió audiovisual.El mercat ha suposat una empenta per a moltes de les empreses d'animació. Concretament, Imira ha celebrat el tancament de dos importants acords, per una banda, la coproducció de la sèrie d'animació en 3D Escape Hockey, amb Enne Entertainment Studios i Carpe Diem Films and TV. I, per una altra banda, va tancar, en el marc del MipJunior, un acord de distribució per a televisió i DVD als territoris d'Espanya, Itàlia i Portugal de la sèrie canadenca Justin Time. Finalment, Neptuno Films ha tancat un acord de coproducció amb Animasia Studios, de Malàsia, per a una sèrie en 2D anomenada Kung Fu Chicken.