En mercats
Una dotzena d'empreses catalanes es traslladaren fins a La Rochelle la darrera edició del Sunny Side of the Doc que es va celebrar del 22 al 25 de juny. Catalan Films va posar a disposició dels productors assistents un estand de 24m2 per a què poguessin celebrar-hi reunions, així com va proporcionar acreditacions gratuïtes per a les diferents companyies assistents.
L'edició d'enguany del mercat de documentals ha comptat amb 1.758 participants, 270 compradors internacionals, 387 empreses expositores, 48 països assistents i 1.272 visionats a la videoteca.
Les companyies catalanes assistents van ser: Laura Collado, Andoliado Producciones; Oriol Cortacans, Batabat; Susana Guardiola, Bausan Films; Valerie Delpierre, Inicia Films; Joan Salvat i Muntsa Tarrés de TVC; Manu Benavente de Manual; Joan Úbeda, Media 3.14; Montse Portabella, Motion Pictures; Betina Walter, Polar Star Films; Pablo Sánchez, Séptimo elemento; Ben Arraou, Dokia Films.