Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Catalan Films & TV desvetlla els secrets del màrqueting internacional i la indústria dels videojocs en la promoció cinematogràfica

Jornada

Què hi ha al darrere del llançament de qualsevol producció cinematogràfica? Quines són les millors estratègies de promoció segons el perfil del film que tenim entre mans? Com es pot perllongar l'explotació d'una pel·lícula a través de finestres alternatives com els videojocs? Aquests i d'altres interrogants són els que s'abordaran a les dues taules rodones, que el consorci per a la promoció de l'audiovisual català ha organitzat per als dies 6 i 7 d'octubre, al marc del Festival de Sitges. Catalan Films & TV també habilitarà un espai a la seu del certamen, que actuarà com punt de trobada de tots els professionals presents.

La primera cita serà per al cinema i els videojocs i analitzarà tres casos pràctics sobre els films Wanted, El rey de la montaña i Torrente. A més, la jornada es completarà amb una taula rodona sobre l'estat de la indústria dels videojocs a Catalunya. L'endemà serà el torn del màrqueting internacional; una sessió que serà dirigida pel corresponsal de Variety a Espanya, John Hopewell, i compta amb la participació del gurú John Durie, responsable de la promoció de més de cinc-cents títols, entre ells, Reservoir Dogs. Els casos pràctics que s'estudiaran en aquesta ocasió tractaran èxits com Cronocrímenes, El orfanato, Che i el film de terror [REC].

La inscripció a les dues jornades és gratuïta, tot i que l'aforament és limitat. Més informació: catalanfilmstv@gencat.cat i a l'alerta Recorda! Catalan Films & TV a Sitges: Taules Rodones i Industry Meeting Point  (només en català)

Festivals
Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya