La indústria a...
El Festival internacional de curtmetratges de Clermont-Ferrand, que se celebra de l'1 al 9 de febrer, ha seleccionat el curtmetratge Matilda dirigit per Edu Puertas i Irene Iborra. El film està produït per Citoplasmas (el seu propi estudi) amb co-producció amb les franceses La Boîte i Les Films du Nord. Es projectarà a la secció Young Audience.
Com sempre, Catalan Films & TV presenta el catàleg Shortcat. El programa anual per a la internacionalització del curtmetratge català, estarà representat pels següents curtmetratges: AMA de Júlia de Paz (ESCAC Films), Entre raíles de Delfina Spratt i Àlex Puig Ros (UAB - Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu), Misericórdia de Xavier Marrades (Xavier Marrades), Tahrib de Gerdard Vidal-Cortés (ESCAC Films), Rarotonga d'Alex Brendemühl (Voodoo Produccions), Vaca de Marta Bayarri (Momotrup Films) i Suc de síndria d'Irene Moray (Distinto Films).
Un any més, Catalan Films & TV compta amb un estand propi al mercat, el número 36, per a que els professionals catalans puguin fer les seves reunions. De moment han confirmat la seva presència al mercat les empreses: TV3 Televisió de Catalunya, Filmets Festival de Badalona, Most Wanted Studio, Cineaccion producciones, Punto y aparte, Marvin & Wayne, Bande a Part, El dedo en el ojo i Alhena Productions.
Consulta el llibret.
França - Clermont-Ferrand
04/02/2019 - 07/02/2019
Sector: Animació, Documentals, Ficció, Curtmetratges