Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Sessió informativa: Oportunitats per als productors catalans al PRODUCTION FINANCE MARKET

La indústria a...

19 d'abril d'11h a 13h

Catalan Films & TV, l’Oficina d’Europa Creativa Media Desk – Catalunya i l’Àrea de l’Audiovisual de l’ICEC, organitzen una sessió informativa sobre el Production Finance Market i Micro Market, les línies principals dels mercats i com presentar projectes i criteris de selecció d’aquests.
 
Lloc: Centre d’Arts Santa Mònica (La Rambla, 7 08002 Barcelona)Data: 19 d'abril del 2016Hora: 11:00 - 13.00h
 
El Production Finance Market es celebrarà a Londres els dies 11 a 13 d’octubre i consisteix en dos dies de reunions en format “speed-dating”. El mercat es troba en la seva desena edició i està associat al BFI London Film Festival. Els dies 13 i 14 d’octubre es celebra també el Micro Market; de format similar a l’anterior però enfocat a projectes de pressupost més reduït.
 
Catalan Films & TV ha arribat a un acord amb la organització del mercat i s’oferirà acreditació i allotjament gratuïts a dos projectes catalans que puguin ser seleccionats, un a cada mercat. Quan s’obri la convocatòria s’enviarà una alerta amb els detalls de la convocatòria.

Programa de la jornada

  • 11:00 Benvinguda
  • 11:15 Presentació del London Finance Market i Micro Market per part d’Helena Mackenzie, cap d’inversions exteriors i de desenvolupament de negocis.
  • 12:00 Case-studies d’Edmon Roch, Antònia Nava i Xavier Granada. Productors catalans que han assistit a una o diverses edicions del mercat.
  • 12:45 Torn de preguntes
Per  a confirmar assistència a la jornada cal emplenar el següent formulari
Mercats

Regne Unit - London

11/10/2016 - 13/10/2016

Sector: Animació, Ficció

Busques una Notícia?

Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya