La Federació Catalana d'Autisme agrupa una quinzena d'entitats que representen un miler de famílies. El seu objectiu és promoure, coordinar i representar les entitats federades, donant-los-hi suport.
Està oberta a totes les entitats i organitzacions de famílies de persones amb Trastorns de l'Espectre de l'Autisme (TEA) i entitats sense ànim de lucre al servei de persones amb TEA.
És un àmbit de contacte que permet el diàleg, l'intercanvi d'experiències i criteris i la promoció d'activitats destinades a millorar l'atenció a les persones afectades, i també la conscienciació per part de la societat de la problemàtica específica i de les necessitats generades per el TEA en les persones afectades i en el seu entorn.
Coordina, canalitza i facilita l'obtenció de recursos per a una millor atenció a les persones afectades i és un interlocutor davant l'Administració.
Sector: | Altres |
President: | Rosa Serrano |
Contacte: | Alfred Hidalgo |
Adreça: |
Providència 42 08024 Barcelona
Barcelona, Espanya |
![]() |
683 15 83 09 / |
![]() |
info@fecaa.cat |
![]() |
http://fecaa.cat/ |
Contacte producció: |
Alfred Hidalgo
info@fecaa.cat |
Contacte comunicació: |
Maite Baratech
maite@baratech.net |
Contacte distribució: |
Alfred Hidalgo
info@fecaa.cat |