Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Producciones Oxigeno SLU



Amb oficines a Barcelona, Madrid i Mèxic DF, la companyia té una experiència de més de 25 anys. L’equip fundador surt de la productora Ovideo, de reconeguda trajectòria.

La marca Oxígeno es va fundar ara fa vuit anys i s’especialitza encara més amb les noves tecnologies. La seva trajectòria ha estat guardonada moltes vegades, tant en el camp de la publicitat com

en la producció de ficció.

Oxígeno ha produït el curtmetratge “Más allá del dinero”. Entre els premis rebuts destaca el Gran Prix de Cannes 2018. Amb el curt “1,2,3” va guanyar el mateix premi a Cannes el 2017. Oxígeno també ha produït el curtmetratge “La octava dimensión”, seleccionat pel festival de Sant Sebastià.

Produccions Oxígeno ha arrencat la seva presència a televisió amb el documental “Quim Hereu”, sobre l’artista més destacat de l’estrambotisme. També ha fet “Huertos urbanos”. La realitzadora

d’ambdós documentals ha estat Lala Gomà. Des de l’any 2018 treballa en el desenvolupament de formats televisius, bàsicament per Mèxic.

 

 

Sector: Productora
President: Aitana Coca Ramon
Contacte: Cristina Sweeney Gutiérrez
Adreça: Londres 94, entresòl A 08004 Barcelona
Barcelona, Catalunya
+ 34 933 622 445 /
bcn@produccionesoxigeno.es
http://www.produccionesoxigeno.es
Produccions a les que ha participat

2021 / Gabriel Campoy, Guillem Lafoz

2020 / Leopoldo Pomes

2019 / Guillem Lafoz, Gabriel Campoy



Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya