Rosselló, 320, local 1
08025
Barcelona, Catalunya
Contacte Marieke van den Bersselaar
+34 932 004 777
fax: +34 932 004 787
Any: 2024
Tipuslogia: Documental - Llargmetratge
Gènere: Documental
Públic: Pendent de qualificació
Versió original: Anglès , Castellà
Versions subtitulades: Català
Format: Color, 4 K, Digital 5.1,
Estat: Acabada
Productor/s: Chloé Atkinson
Producció executiva: Carles Brugueras , Marieke van den Bersselaar , Fabrice Estève
Direcció: Peter Porta
Guió: Peter Porta
Direcció de fotografia: Jordi Esgleas , JJ Guillermo , Oscar Parks
Muntatge: Aurora Sulli , Peter Porta
La publicitat programàtica, mitjançant algorismes sofisticats, controla la majoria dels anuncis digitals a Internet, i està monopolitzada per un grapat grans empreses tecnològiques i de xarxes socials. "La trampa del clic" revela com aquesta economia també alimenta estafes, desinformació i odi extremista a les xarxes, enriquint "creadors de contingut" tèrbols i fins i tot criminals. Amb testimonis d'experts, el documental explora l'impacte real de la publicitat digital a la societat i qüestiona la possibilitat de fer negocis de manera més segura i ètica.