Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Els bons homes van en burro

Acabada

productores

Aurora 14, 3º1ª
08001 Barcelona, Catalunya

Contacte Josep Buñuel

+ informació

detalls de producció

  • Any: 2014

  • Tipuslogia: Ficció - Llargmetratge

  • Gènere: Documental

  • Públic: +7

  • Durada: 72 '

  • Versió original: Català

  • Versions subtitulades: Anglès , Castellà

  • Format: Color, 2D Digital, Digital 5.1,

  • Estat: Acabada

equip tècnic i artístic

sinopsi

Els bons homes van en burro és una ruc-movie de tres homes i tres burros que decideixen viatjar per Catalunya recollint peticions i desitjos dels seus habitants, per retratar l'estat d'ànim de la gent i amb l'esperança de donar veu a alternatives.

Des de les crestes de Montserrat, els protagonistes d’aquesta aventura comencen un viatge per Catalunya i creuen França amb l'objectiu de fer arribar aquestes cartes al Parlament Europeu (Brussel·les). Estan convençuts que, en aquests temps, la política necessita la humilitat del poble.

Emprenen aquesta aventura conscients de l'esperança ingènua que suposa, mentre es repeteixen una de les màximes de la saviesa popular: ''És un boig, un pobre somiador''.


Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya