L'Alexandra i el Sergio s'han embarcat en el vertiginós viatge de tenir un fill, quan els arriba una notícia que capgira els seus plans: a l'Alexandra li han ofert una residència artística d'un any a Los Ángeles. És l'oportunitat per rellançar una carrera de fotògrafa estancada en plena crisi.
Convençuts de la seva fortalesa com a parella, afrontaran el nou repte que s'obre davant seu. Videoxats, correus electrònics, missatges de mòbil, facebooks, fotografies i vídeos esdevenen les seves eines quotidianes per mantenir el contacte en la distància. Conviuran durant mesos amb la imatge virtual de l'altre, amb els problemes de comunicació, amb la obligació de parlar fins i tot quan no hi ha res a dir, amb la gelosia, amb l'enyor del contacte físic.
Un viatge de descobriment personal: Dos joves que s’estimen, dos apartaments a Barcelona i L.A. i les fotografies del seu passat, present i futur. Pot l’amor sobreviure a 10.000 km de distància?