Nou usuari

Dona't d'alta a la base de dades de produccions, empreses i professionals de Catalan Films & TV.

Universal i faraona

Acabada

productores

Gran Via de les Corts Catalanes 665
08010 Barcelona, Catalunya

Contacte Miquel Rei

+ informació

detalls de producció

  • Any: 2017

  • Tipuslogia: Documental - Llargmetratge

  • Gènere: Documental

  • Públic: Tots els públics

  • Durada: 90 '

  • Versió original: Castellà , Català

  • Format: Color, HD, Altres,

  • Estat: Acabada

sinopsi

Ignasi Millet (Ignasi M.) conversa amb el “Sevilla”, Jesús Peréz Ocaña, el germà bessó sindicalista i àcrata. 

Carles Flavià amb Jaume Sisa són a la barra del bar del Raval, després de la migdiada, remenant les intimitats, mentre veiem un grup dels gitanos de Gràcia i canten Benjamín Escoriza, Moncho i Los Manolos. Interpreten les cançons que fa 30 anys va escriure el Gato Pérez.

Pepe Rubianes viatja per l’Àfrica negra que tant estimava després d’haver rodat el boletaire carregat de dubtes d’“El perquè de tot plegat”.

Tot plegat fragments de la memòria de tres grans artistes: “Ocaña”, “Gato Pérez” i Pepe Rubianes que, sense cap dubte, creien i anunciaven la ciutat de Barcelona com Universal i faraona.



Generalitat de Catalunya Generalitat de Catalunya