El meu nom és Ed i sóc un inconformista.
Però no he estat igual d'exigent amb els meus somnis. M'he conformat a fer publicitat en lloc de pel·lícules i a viure còmodament en lloc de fer el que fes falta per sentir-me realitzat.
Però ara deixo Barcelona per emprendre un viatge als Estats Units: el país on el “pots fer-ho” pesa més que el “valora el que tens”; on sempre vaig somiar que faria una pel·lícula.
Un camí on em trobaré amb persones que estan en diferents moments de la persecució del seu somni, per esbrinar si s'aprèn més d'un somni trencat o si és millor no intentar-ho.
I també tinc por. Por de complir el meu somni i continuar amb la mateixa sensació d'insatisfacció. Tinc por que els somnis siguin una excusa que ens posem tots els nens que no volem acabar de créixer.
Aviat ho esbrinaré.