En festivals
Igualment, com cada any, Catalan Films & TV comptarà amb un estand a l'European Film Market (EFM), al Martin-Gropius-Bau (nº 21). Més de 50 empreses catalanes, entre productores i distribuïdores, es traslladaran a la capital alemanya a la recerca de projectes, coproductors o vendes. És per aquest motiu que el consorci català organitza algunes activitats paral·leles al mercat per donar suport i visibilitat a totes les firmes.
Així, el 12 de febrer al migdia es durà a terme una trobada de coproducció entre la indústria catalana i la brasilera, com continuació de la que ja es va celebrar el passat mes d'octubre dins del marc del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges. Participaran en aquest esdeveniment 13 empreses brasileres i 22 catalanes, a més d'institucions d'ambdós països. La iniciativa ha estat dissenyada en col·laboració amb Cinema do Brasil. Per altra banda, del 13 al 15 de febrer, dins de l'EFM, es celebrarà el mercat de coproducció Berlinale Coproduction Market, que reuneix a centenars de productors, agents de vendes, distribuïdors i representants de cadenes de televisió. 14 empreses catalanes participaran en ell, 9 com "Full Scale Participants", i 5 com "Observers". Catalan Films & TV patrocina en aquest espai un coffee break el dia 14 durant el qual es presentaran dels productors catalans acreditats en el mercat.
ICIC presenta SHOOT IN CATALONIAFinalment, el 12 de febrer, a les 16:30 hores, a l'EFM Lounge del Martin-Gropius-Bau, l'Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC) organitza, sota el títol "Shoot in Catalonia", un acte per presentar els avantatges que ofereix Catalunya com espai de rodatge, tant a nivell industrial i de finançament com d'atenció als rodatges en el territori.
Alemanya - Berlin
10/02/2011 - 18/02/2011
Sector: Documentals, Ficció, Curtmetratges