La segona cita de la televisió mundial reunirà prop de 12.000 professionals
MIPCOM és considerat el major mercat per a la televisió mundial i un dels esdeveniments obligats per a qualsevol professional de l'audiovisual. Les estadístiques són prou rellevants: més d'un centenar de països, prop de 12.000 assistents i un volum de negoci que, malgrat el context actual, es xifra en miliards d'euros. MIPCOM és també un dels mercats amb més presència d'indústria catalana, constituint aquest any una umbrella de més de quaranta empreses procedents de tots els àmbits: producció, distribució, serveis audiovisuals i, per descomptat, Televisió de Catalunya.Gran part de la umbrella catalana s'ubicarà als estands R33.16 i R35.18 del Palais des Festivals. A més, dues empreses disposaran d'espai propi: R33.20, Imira Entertainment, i R35.24, BRB International. El mercat francès de la televisió és sobretot l'oportunitat per a la presentació de les darreres novetats de les productors catalanes. En aquest sentit, destaca la nova sèrie de comèdia Oh, my God, produïda per El Jueves i Diagonal TV i dirigida per Àngel Llàcer; i Zookaboo, una sèrie d'animació per veure en format 3D estereoscòpic des de les llars, produïda per BRB Internacional.Empreses assistents: