En mercats
El Mercat Documental Euro-mediterrani i Pitching (MEDIMED) celebra la seva 21a edició i ho fa renconvertint-se en un format 100% online com a consequència de la crisi sanitària. L'objectiu del mercat és crear un espai de negoci real, dissenyat per faciltar l’intercanvi creatiu i professional entre els productors independents, les televisions i els distribuïdors internacionals, amb la finalitat de promoure la coproducció de documentals a Europa i als països del sud de la Mediterrània.
D'entre el 70 projectes seleccionats provinents de 24 països, destaquem la participació de les següents produccions catalanes:
Pitching forum
On es presenten 30 projectes als commissioning editors de les principals cadenes de televisió en sessions de pitching, moderades per John Marshall.
Speedy Pitch
Anti Pitch
Secció dirigida a projectes en fase de postproducció.
Videolibrary
Documentals acabats han d’estar produïts el 2019 o el 2020 que estaran disponibles a la Videoteca per ser visionats per compradors i distribuïdors internacionals.