En mercats
Més de trenta companyies de producció per a televisió i noves plataformes seran presents al mercat de MIPTV, que es celebrarà aquest any del 4 al 7 d'abril a Cannes. Aquesta trobada professional ha fet una ferma aposta per diversificar la seva oferta, consolidant dins del programa tres esdeveniments paral·lels: el MipDoc; les jornades específiques dedicades als formats, MipFormats, i a les noves tecnologies, Connected Creativity, en col·laboració amb el 3GSM.
El consorci per a la promoció de l'audiovisual català, Catalan Films & TV, ocuparà més de cent metres quadrats al Riviera dins del Palais des Festivals (estands 32.25; 32.31; 33.20 i 35.18), fent una especial promoció de la marca que aglutina la indústria de l'animació catalana, Catalan Cartoons. Aquest any les empreses catalanes presenten a més d'animació, llargmetratges i documentals per a televisió, també programes per a mòbil, propostes de nous formats, etc.
Cal destacar la presentació de Lola i Virginia, sèrie en imatge real adaptada de la de dibuixos animats d'Imira Entertainment i Eband sèrie Live Action de la mateixa productora. Motion Pictures per la seva banda encapçalarà el catàleg amb Glumpers, sèrie d'animació 3D. Altres títols confirmats són Canimal de BRB; 4 amics i mig d'Edebé; Kung Fu Chiken de Neptuno; Lila de Cromosoma; Entertips de D'Ocon; La Trinca, biografia no aurtoritzada de Diagonal Televisió; la sèrie Crematorium, representada per Film Factory; Polseres vermelles de Filmax International; el documental El problema, d'Acme i Comprar, llençar, comprar documental de Media 3.14, a més de diversos projectes de sèrie animada a càrrec de la productora Bamf Producciones.